CSR-politik og Code of Conduct

CSR-politik og Code of Conduct DET BETALER SIG AT OPFØRE SIG ORDENTLIGT CSR-politik og Code of Conduct Vi hjælper med at afdække behovet for CSR-relevante politikker, Code of Conducts for leverandører og medarbejdere, procedurer og processer. Vi udarbejder også...

CSR-strategi

CSR-strategi FRA LEVEDYGTIGHED TIL BÆREDYGTIGHED CSR-strategi Vi anvender FNs verdensmål for bæredygtig udvikling (SDG) og FNs Global Compact som pejlemærker for udviklingen af virksomhedens CSR-strategi. Kombineret med ledelsens ambition udgør dette en god platform...

Driftsledelse

Driftsledelse OM ANSVAR, PLANLÆGNING OG PRIORITERING Driftsledelse God driftsledelse sætter organisationen i stand til konsistent at levere maksimal værdi til kunden/borgeren med et minimum af ressourcer. Skal du og din organisation lykkes i en hverdag med konstant...

E2E

E2E PROCESOPTIMERING PÅ TVÆRS AF FUNKTIONELLE OMRÅDER ER VANSKELIGT. DERFOR. E2E Kundens eller borgerens samlede oplevelse af en service afspejler ofte resultatet af flere processer, der går på tværs af organisation, funktion og afdeling. Vores End-to-End-projekter...

Den attraktive og effektive kunderejse

Attraktiv og effektiv borgerrejse HVILKEN OPLEVELSE ØNSKER DU DINE KUNDER SKAL HAVE. HVAD OPLEVER DE I VIRKELIGHEDEN? Den attraktive og effektive kunderejse En undersøgelse fra Forrester’s Customer Experience viser, at 80% af alle organisationer mener, de giver deres...