Værdi fra dag 1 i partnerskaber

– en indsamling af erfaringer fra krydsfeltet mellem civilsamfund og erhvervsliv

Hvordan skaber man bedst værdi i partnerskaber mellem virksomheder og organisationer i civilsamfundet?

Det sætter Carve Consulting fokus på sammen med ISOBRO og Krydsfeldt i en ny rapport.

Vi har præsenterer erfaringer med partnerskaber i Novo Nordisk, LB Forsikring, Kræftens Bekæmpelse, Hjerteforeningen og flere andre centrale aktører fra krydsfeltet mellem virksomheder og organisationer.

Rapporten indeholder 12 konkrete anbefalinger og forslag til aktiviteter, der kan støtte processen fra etablering af kontakt til at indgåelse af en partnerskabskontrakt – og udgør på den måde et redskab til at arbejde aktivt med Verdensmål 17.

Birgitte Kofod Olsen

Birgitte Kofod Olsen

Tlf: (+45) 25260903
E-mail: bko@carve.dk
LinkedIn

6 + 1 =