Fra tanke til handling
Process & Performance Improvement
Hos Carve hjælper vi organisationer med at professionalisere den daglige drift samt designe og implementere mere robuste og effektive processer.
Derudover hjælper vi organisationer med at opbygge kapabiliteter, der muliggør operational og process excellence.
Vi hjælper organisationer med:
- Hvordan imødekommer vi kundernes og medarbejdernes forventninger til organisationens processer og services?
- Hvordan forbedrer vi bundlinjen, så det understøtter markant vækst?
- Hvordan klargør vi processerne til en digital transformation?
- Hvordan sikrer vi, at udefrakommende (lov)ændringer efterleves?
Vores ydelser
Process improvement
Carve hjælper med at analysere, designe og implementere mere robuste og effektive processer. Vi anvender blandt andet APQC’s verdensomspændende data til at synliggøre best-in-class potentialer. Vi afdækker potentiale for bedre udnyttelse af eksisterende digitale værktøjer.
Operational excellence
Carve afdækker og designer en mere professionel planlægning, prioritering og opfølgning på organisationens ressourcer og opgaver. Derudover er vi med til at kortlægge og analysere organisationens nuværende opgaverelaterede kompetencer og afdække de fremadrettede behov.
Process excellence
Carve udarbejder procesoverblik og definerer og dokumenterer roller og ansvar. Vi skaber struktur for dokumentation og deling af viden om opgavevaretagelse. APQC rammeværket er udgangspunktet for Carves tilgang til arkitekturen.
Derudover hjælper vi med at udvikle organisatoriske kapabiliteter, der gør jeres virksomhed i stand til selvstændigt at arbejde med struktureret problemløsning og løbende forbedringer.
Customer Experience Improvement
Carve hjælper med at analysere kunde-/borgerrejseprocesser og henvendelser på forskellige kanaler, herunder identificere den ikke værdiskabende efterspørgsel. Vi hjælper med at udarbejde service- og kanalstrategier (baseret på ISO 23.592) og implementere de nye leverancemodeller, herunder definere mål for og målinger af kundeoplevelsen.