Læs artikel ‘Driftsledelse i service og administration – et bud på en afklaring’ af partner Thomas Bøhm Christiansen
Udfyld formularen nedenfor, og få tilsendt materiale på email.
Driftsledelse er evnen til konsistent at levere maximal værdi til kunden med et minimum af ressourcer, og kan være en både svær og til tider overset disciplin – på trods af, at disciplinen har dokumenteret effekt på kundetilfredshed og –loyalitet.
Find mere viden og disciplinen driftsledelse her.
Læs artikel ‘Driftsledelse i service og administration – et bud på en afklaring’ af partner Thomas Bøhm Christiansen og kom i gang selv via handout.
Se webinar (start evt. direkte på oplæg 10:25 inde)
Læs artikel ‘Processer – En disciplin i D4P, Driftsledelsens 4 P’er’ – Hent artiklen
Læs artiklen fra effektivitet ’End2end process redesign med brugerbehov som førsteprioritet – Hent artiklen
Se præsentationen v. Matilde E. Kjærulff “Mål med mening” samt præsentationen v. gæst ‘Kasper Højvang Kyeds “Sæt mål med omtanke” og kom i gang selv via handout
Se præsentationen v. Anne-Katrine Rubæk ”Skab mening for medarbejderne”
Materiale følger
Læs artiklen: Driftsmodel og driftsledelse efter COVID-19 – centrale spørgsmål til overvejelse.