Den attraktive og effektive kunderejse
En undersøgelse fra Forrester’s Customer Experience viser, at 80% af alle organisationer mener, de giver deres kunder en fremragende serviceoplevelse. Kun 8% af deres kunder er enige. Vores projekter sikrer et tydeligt ejerskab af kundens/borgerens oplevelse, værdiskabende ’touchpoints’ mellem kunden/borgeren og organisationen, et fælles sprog og værktøjskasse til løbende udvikling og forbedring af kundens/borgerens oplevelse. Desuden sikres nøgletal, der løbende synliggør, hvordan organisationen udvikler sig. Vores løsning omfatter etablering af et fælles billede/fortælling af, hvad en kunde/borgerorienteret kultur er i praksis, systematiske observationer kombineret med kvalitative og kvantitative data, anvendelse af specifikke servicedesign-værktøjer samt etablering af en governance struktur, der understøtter forandringen og forankringen.
Peter Jacobsen
Tlf: (+45) 24285976
E-mail: pja@carve.dk
LinkedIn
Mikael Hegaard
Tlf: (+45) 25260900
E-mail: mhe@carve.dk
LinkedIn
Kontakt os
Carve Consulting
Købmagergade 11
DK-1150 København K
(+45) 25420420
info@carve.dk
CVR-nr: 35211942
LinkedIn